Godnatt!

Efter fikat med Sanna åkte jag hem. Jossra kom hit och hängde med mig en stund. Vi tittade på Paradise Hotel och tog det lugnt. Vanligtvis brukar jag gå och lägga mig vid den tiden Jossra gick, men kände mig så rastlös och uttråkad så var tvungen att göra något. Istället för att lägga mig gick jag hem till Ghada och var där en stund. Det var bara Maya vaken som tittade på mig hela tiden och skrattade åt allt jag sa och började diskutera med sitt bebis-språk som jag inte förstod ett skit av. Träffade Sasha efter vistelsen hos Ghada och tittade på hennes nya rum som hon har hyrt. Det var väldigt fint inrett :) Kom hem för ungefär 15 minuter sen och ska snart gå och lägga mig. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0