Godmorgon!

Idag var det ingen jobbig börda att vakna tidigt, som alla andra gånger. Har verkligen sovit ut de senaste dagarna så antar att min kropp är utvilad nu. Ska åka iväg till jobbet om mindre än en timme och sitter här helt klar och har ingenting att göra :/ Brukar oftast inte vara så snabb för jag är egentligen världens trögaste och segaste människan som finns, särskilt på morgonen.

Är inställd på att det kommer vara en jobbig dag på jobbet idag för brukaren vill åka ner till stan. Och det innebär alltid en massa krångel. Jag vägrar i alla fall att cykla till stan. Vi måste ta en taxi dit - annars säger jag upp mig, utan att tveka. Tål inte kylan!

Ska träffa Madeleine efter och sen ska vi på MaryKays jul-öppethus på stan. Är väl hemma igen runt 20, 21 så tänkte tidsinställa några inlägg nu innan jag åker iväg till jobbet. 

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0