Gårdagen

Kom hem från jobbet igår kl 17. Det är lite irriterande att det tar 50 minuter att åka till jobbet varje morgon men att det tar 1½ timme att åka hem igen. Var hemma i en kvart och drog sen hem till mina tre morbröder inom loppet av en timme. Fick sen skjutsa mig själv hem till Ghada med morbrors bil. Det var första gången jag körde en jeep och en automatbil. Det är definitivt mycket lättare och roligare än att köra en manuell bil :)

Stannade kvar hos Ghada i en timme innan jag gick hela vägen hem igen. Gick förbi Jossra en stund också, och sen stannade jag hemma resten av kvällen och tittade på film.






Sami (ovan) som är Jossras kusin ville ta kort på mig igår efter jag hade tagit kort på honom. Han hade nog lite svårt att hitta rätt ord för han frågade: - Får jag bilda dig som du bilda mig? hahaha och han fortsätta säga bilda fast jag rättade till honom några gånger. Han är en av världens sötaste ungar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0