Fredag

Godmorgon! Vaknade för en timme sen och har precis duschat. Ska snart äta något lätt innan jag tar bussen till jobbet. De två senaste gångerna jag har jobbat har jag skippat att snooza i en halvtimme, som jag alltid gör, för det förstör bara och jag blir ännu tröttare. Inte alltid lätt att resa sig upp så därför har jag alltid alarmet över tv:n så jag blir tvungen att resa mig upp.

Ska tvätta brukarens kläder på jobbet idag. Annars tror jag inte jag kommer ha så mycket att göra. (Ett inlägg kommer snart om hur en typisk jobbdag ser ut för mig). Efter ska jag på kalas och fira Rawia som fyllde år igår. Egentligen är det bara barn som kommer vara där, men ska lämna av min kusins ungar dit och hjälpa till med att hålla koll på alla barn.

Nu måste jag börja göra mig i ordning.
Hoppas ni har en bra dag!



Ps. Har tidsinställt två inlägg till kl 11 och 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0