Ansiktsspa

Fick gå på ansiktsbehandling idag i Sagokristallen och det var helt underbart. Det var så avslappnande och skönt. Kvinnan började med att massera mitt ansikte och sen la hon en massa krämer och använde sedan en speciell apparat som slätade ut huden och minskade uppkomsten av rynkor. Efter behandlingen kände man sig väldigt fräsch i ansiktet och huden lyste. Detta är något jag utan tvekan kommer göra några fler gånger i framtiden.

Tack Hallberg! <3

När jag skulle gå därifrån frågade kvinnan om jag ville bli deras nagelmodell. Hon utbildar nagelterapeuter och behövde några testpersoner som hennes elever kunde få träna på. Det är helt gratis och självklart ställer jag upp. Så nästa torsdag ska jag få mina naglar förstärkta helt avgiftsfritt :D Fick välja mellan nagelförlängning eller förstärkning och valde det sistnämnda för mina naglar växer ändå så snabbt :)

Fast all regn, snö och slask ute så har detta varit en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0