When you least expect it

The Vampire Diaries - tittade på sista avsnittet av första säsongen och jag hittar inga ord för att förklara hur bra den är. Lätt, den bästa serien jag någonsin har sett. Den knäcker allt: Desperate Housewives, Prison Break och Gossip Girl är ingenting jämfört. Ingen serie kan nå till samma nivå som The Vampire Diaries.



Har varit hemma hos Lalesh ikväll och berättat till henne en massa saker som jag inte har berättat till någon alls. Behövde få ut lite saker från hjärtat som jag har hållt för mig själv i flera månader. Det var på tiden att jag fick berätta till någon som vet exakt hur det är, saker som inte många förstår sig på. Min pappa hämtade upp mig klockan 1 och vi promenerade hem. Det blev en massa prat om att jag måste studera vidare, men han har lite svårt för att förstå att jag inte är redo för det än. Känner inte för att studera vidare direkt, vill hellre bestämma mig om 2-3 år, inte nu. Känner på mig att detta inte är klart diskuterat än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0