Vissa människor är för mycket

Idag åkte jag pendeltåg från södertälje till märsta i sthlm, det tar cirka 1.5 timmar. Jag åkte från söder till norr för att ta det lungt och tänka på livet och se alla gröna träd på vägen. Iallafall, i stockholm central blev tåget fullsatt och en kvinna kom in och ställde sig breve mig. Jag såg på henne och tänkte, stackars kärring, hon lider säkert av benskörhet så jag bad henne ta mig plats så jag kunde stå upp. 
Hon såg på mig och sa "Vad säger du din utlänning, jag kan stå hur länge jag vill". Jag vart chockad över hennes kommentar så jag kollade runt och folk smålog åt henne. Jag är ganska envis så jag sa högt "Men kan någon ställa sig upp, tanten här ramlar snart ihop, visa lite hyffs. Hon började skrika och blev förbannad, så jag rymde till andra vagnen. Jäkla illa det kunde slutat. 
Så när jag kom till märsta så gick jag till bussen för att åka till en vän. Jag gick dit och tror inte ni kärringen ska ta samma buss. När jag väl kom fram till min vän så visade de sig att kärringen vad hans mormor. Jag åkte därifrån innan jag tog av mig skorna. En slump eller what the fuck var de. Nu är jag hemma och är rädd för gamla tanter.

Motto: Va aldrig för snäll, du kan förlora en vän.

/S- En vän till Safi


Kommentarer
Postat av: Midia Saleh :)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-05-27 @ 21:06:54
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Nadia;

hahahaha, det betyder inte att alla "kärringar" är sådär otrevliga.

2010-05-27 @ 21:14:44
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Sirre

HAha :). Alla är såklart inte så.... Alla präster gillar inte barn heller.. men men

2010-05-27 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0