Var inte klar med häst i hagen

Efter att jag spelat Maximus i gladiatorn ett tag så begav vi oss mot sjön där vi skulle fiska. Efter en halvtimme var vi framme i stinksjön. Utan att överdriva så stank det ordentligt, blandning av avföring och liklukt. Jag kunde inte ens föreställa mig att äta en fisk där, men vi tog fram våra fiskegrejer och började kasta. En vän, riktigt rik swedi hade köpt ett drag för 240 kr, fatta va dyrt för ett drag. Jag köper på loppmarknader 2 för 10 kr typ. Iallafall när han ska veva in linan så fassnar han på botten. O jag ville såklart jävlas med honom. Så jag kollade på honom med en allvarlig och lite läskig blick o sa "Fassna du på ditt första kast", han svarade "Ja". Då kollade jag på honom och ville leka lite vidskeplig o sa "Men du kan inte fassna på ditt första kasst, det betyder otur tillomed förbannelse, du måste hämta draget". Så jag tvingade honom att ta sitt första dopp och hämta sitt drag några meter från kanten. Kan ni föreställe er hur han stank. Vi gjorde upp eld och värmde honom. Vi fick inge fisk tack o lov.

Sen var det dags att cykla hem. På vägen så bad jag honom cykla längst bak för att han stank. Jävla fiskeresa.


Intresseklubben antecknar att Midia har köpt en ny balettdräkt btw..



/S- Safis fiskevän


Kommentarer
Postat av: Midia Saleh :)

HAHAHAHAHAHAH!!!



btw, min balettdräkt e superfin!

2010-05-27 @ 21:51:08
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0