Studentskivan

Studentskivan var bäst! Johainna fixade sminket och Rafa stylade mitt hår. Hämtade upp Wafa och åkte till Göteborgsnation för middagen. Middagen var 3 timmar lång och där höll lärarna och Athena tal (jag var med på talet :D Gullig Attiii), vi sjöng, körde frågesport och delade ut klassens..

Jag blev KLASSENS KLAR I FÖRTID

Motivering: När skulle uppgiften lämnas in? Om en månad? Jaha, men jag är klar med den och nästa. Du måste brinna för läxor eller verkligen hata dem för att göra klart dem är du en mästare på!

Efter middagen kom allt folk och då blev det röj. Dansade som jag aldrig brukar göra och hade skit kul. Det stängdes klockan ett och då fick vi skjuts hem. Det var första gången jag var ute på krogen och jag är såå glad att alla mina närmaste vänner var där :D

Vaknade upp med att huvudet värkte, fötterna värkte, kroppen nästan förlamad och min röst var nästan helt borta. Har skit ont i halsen för att jag skrek så mycket igår.

Nog om skivan, ska visa bilder nu. Har totalt 178 bilder, men kan tyvärr inte visa alla.

MIDDAGEN

Johanna som Poison Ivy/Klassens drömmare


Madeleine som Cindy Lauper/Klassens prata med händerna


Jag med Amy Winehouse/Athena



Jasmin som Michael Jackson/Klassens Colgate


Jag med Lady Gaga/Wafa och Jasmin




Athena som Amy Winehouse/Klassens Breakdown


Adi som munk/Klassens 754






MIN KLASS SP3A









Paula som Catwoman/Klassens Svengelska


EFTERSLÄPPET











Seiran som shejk




































Kommentarer
Postat av: Anonym

har jossra förlovat sig ? grattis med vem !

2010-05-23 @ 18:31:50
Postat av: Safi

Hej. Nej hon har inte förlovat sig än

2010-05-23 @ 21:32:47
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0