Söndag

Har varit ute på gården med mamma och min släkt en stund. Hela släkten brukar samlas varje dag vid ett ställe över gatan där de brukar tända eld på kvällarna och bara sitta och prata under dagen. Brukar inte vara där så ofta, men det händer ibland att jag går dit om jag inte har något att göra.
En liten unge på 7-8 år blev påkörd av en bil när han cyklade vid bilvägen, men tur så klarade han sig. Jag blir så arg på föräldrar som inte har någon koll på sina barn. Hur fan kan man låta sitt barn leka vid bilvägar? Förstår mig verkligen inte på sånt :S

Här har vi en nyvaken Jonas, helt tjurig <3


Gick hem till Jossra en stund efter incidenten och nu är jag hemma igen. Vi ska snart börja baka pizza till hela familjen. Alla ingredienser är klara, och nu ska bara brödet bakas. Bäst att jag sätter igång med det direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0