Snart såå..

Nu är det bara 1 månad, 30 dagar och 4 veckor o 3 dagar kvar till studenten.
Den stora dagen närmar sig. LÄNGTAR!
Studentskivan är dessutom om 16 dagar. Våran skiva kommer definitivt vara den bästa! Temat är maskerad och man ska klä ut sig till någon käräktar. Eftersom jag redan har valt klänning så ska jag anpassa mig efter den. Har hittat någon karäktar jag eventuellt ska vara, men är inte säker än.

Studentskivan
När: 20 maj.
Var: Göteborgsnation.
Tid: Middagen börjar 18.00 och eftersläppet är från 21.00 - 01.00.
Pris: 350 kr för middagsbiljett och 80 kr för eftersläppsbiljetten.

Om ni är intresserade av en biljett så är det bara att säga till :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nu lät det ju nästan som om man kunde köpa en middagsbiljett ;P

2010-05-05 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0