Häst i hagen

Jag var med några vänner. Vi skulle fiska och för att ta oss till stinksjön så var vi tvugna att cykla igenom stankängen. Iallafall på vägen så åker vi förbi en stor gård där de hade hästar ute som betade. Jag har aldrig ridit på en häst och har hört så mycket om de ( även sett på tv). Så jag trodde de skulle vara coolt. Jag ställer ner min cykel, kollade omkring om någon såg mig. Så bad jag grabbarna vakta min cykel ( de finns skogscykeltjuvar).
Iallafall, jag gick mot hästarna och såg en stor jäkla häst. Den va så stor så jag såg ut som en dvärg breve en elefant. Jag gick emot hästen, klappade den och pratade lite lite, men den reagerade inte så jag började sjunga lite på kurdiska, då log den. Iallfall, till slut hoppade jag upp på hästen, men fanskapet rörde sig inte. Jag sa spring, skrek, pep, gjorde alla konstiga läten men hästen vägrade röra sig. Så jag hoppade av och satt mig på en annan häst. Den galopperade liteså jag vart skiträdd för ramla. Tror inte ni någon skriker "Men va i helvette håller du på med".
Jag hoppade av hästen och sprang till mina vänner, satt mig på cykel och en minut senare vart jag andfådd. Jag cykla så snabbt att jag lämnade mina vänner. När jag ringde en av vännerna och frågade varför de inte var bakom mig sa han "Men chilla, varför så brottom, hästskötaren blev förbannad för att hästen inte hade sadel på sig. Kom tillbaka nu så får du rida. De gör ont på hästen utan". Skit jag drog tillbaka och är idag en cowboy..

/S- En vän till Safi

Kommentarer
Postat av: Midia Saleh :)

AHAHAHAH omg jag döööör! Safi din vän måste uppdatera oftare HHAHAH

2010-05-27 @ 21:10:52
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Sirre

Jag måste betala henne 20 kr för att få skriva. Snåla jäveln, de kostar inte ens henne något. Nä, men jag fick tjata så mycket...

2010-05-27 @ 21:58:17
Postat av: Safi

Inte fint att ljuga Sirre..

2010-05-28 @ 12:41:22
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0