Godnatt

Hej. Nu har jag tittat på det senaste avsnittet av Desperate Housewives. Jag tycker att det är konstigt att det fortfarande är intressant att titta på serien fast den har hållt på i flera säsonger. Oftast brukar serier spåra ur efter 3-4 säsonger men det har inte Desperate Hosewives. Det är fortfarande realistiskt, intressant och spännande att titta på. Det är en serie värd att lägga ner sin tid på!

Ska sova snart men först röka sista ciggen och läsa lite ur New Moon. Boken ska lämnas tillbaks om 3 dagar och jag har 300 sidor kvar att läsa. Den går inte att omlånas för många väntar på den, och jag kommer troligen inte hinna läsa ut den. Får se till att fixa det på något sätt.. Vi får se!

Hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0