Gästblogg: Jossra

Hejsan alla Safis läsare haha!

Idag när jag vaknade upp och såg vädret, så ville jag bara dö. Men senare så blev det lite varmare och självklart hade man för mycket kläder på sig... Anledningen till varför jag skriver blogg, är för att jag har så tråkigt, och det är så sorgligt över att det är fredag och jag sitter hemma, har huvudvärk och ruttnar.
Om exakt en vecka tar mina kära vänner studenten och Safsi är en av dom!! Fatta på fredag, jag längtar mer än er. För jag tar också studenten...not.
Nu ska jag lägga upp lite snygga bilder från Safis och Wafas skiva. (märker ni hur roligt jag har?)




För jag ska ta studenten!!!



Och så avslutar jag med denna sexiga bild...



Puss och kram, vi syns på stan.

Kommentarer
Postat av: Nima

Hej hur mår ni när kan vi träffas i stan och var i stan kan vi träffas hälsa johanna marklund från mig och hälsa alla eran vänner

2010-08-22 @ 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0