Gästblogg: Jasmin

Shuuue!

Just nu sitter jag med Safi, Atti och några från vår klass och väntar på att lektionen ska börja.
Jag och Atti är så jävla sköna haha, vi fick vår religionslärare att skjuta upp vårt prov till måndag istället för idag.
Fett skönt för har inte pluggat nånting och nu har jag mer tid, men Safi verkar inte bry sig haha.
Vill bara säga att Safi Elmasri är världens bästa och skönaste människa att vara med. Du gör mig glad när jag är ledsen, du får mig att tänka på annat när jag behöver det och är alltid där för mig.
Svär Safi du är bäst!
<3<3

Detta är en bild från Yoels fest på mig amelie och diren
White, Mulatoo and Blackie <3:D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

I agree. Safi är en mycket klok människa!!!

2010-05-11 @ 16:27:23
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Safi

haha Taaack <3

2010-05-13 @ 11:36:15
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0