Fick provjobba idag

Idag var jag och provjobbade i Järnvägsgrillen vid Centralstationen.

Hade lite tråkigt igår kväll så gick in på arbetsförmedlingens hemsida och sökte lite jobb därav ett av de var till Järnvägsgrillen. De ringde upp mig idag runt 11 tiden och frågade om jag kunde komma på arbetsintervju klockan 12. Åkte dit och de frågade om jag kunde provjobba direkt och det gjorde jag. Det gick faktiskt bra, lärde mig kassan snabbt och att laga hamburgare och korv. De vill att jag ska provjobba en gång till när det inte är lunchtid och sen får jag besked om jag får jobbet eller inte. Hoppas jag får det! Behöver verkligen ett jobb just nu.

Efter gick jag på stan och träffade Johanna och Madeleine. Följde med de halvvägs till skolan och gick sen till Katedralskolan och var med på Jossras lektion där de lekte lekar och hade redovisning. Gick ner på stan ännu en gång och sen tog vi bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0