Ett dygn i Björklinge

Nu är jag hemma igen efter ett dygn ute på öde-landet. Den här gången såg jag i alla fall flera människor ute och grannarna hade ett helt gäng hemma hos sig som vi kunde ta cigg ifrån. Det var inte planerat att jag skulle sova där så mina cigg gick slut fortare än förväntat och då fick jag lite små panik. Men en räddare i nöden kom hela vägen från Stockholm och lämnade av två ciggpaket till oss så att vi kunde klara oss genom natten. Gullig :D Satt uppe till 8.45 och vaknade 10.45 av att jag drömde om att Morris attackerade mig. Kunde inte somna om efter så jag och Johanna åt frukost, städade och sen väckte jag Jasmin och då vaknade resten.

Tack Madeleine, Johanna, Sasha, Athena, Jasmin och Amelie för en rolig, dramatisk och underhållande dag och kväll <3





















Morgonen efter - helt slitna



På vägen till bussen






Lägger upp en video senare när tjejerna dansar ute på altanen.
Ska hem till Jossra nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0