.



..och har alltid gjort det. En av mina främsta drömmar är att hoppa fallskärmshoppning och jag ska göra det innan jag fyller 25 år. Det är ett av mina mål och jag längtar till den dagen. Har alltid haft svårt för att förstå människor som är höjdrädda. Det är inte så farligt som man tror att det är. När man är som högst upp känner man en otrolig frihet som knappt går att beskriva, och det är den känslan jag är ute efter att få känna den dagen då jag kommer hoppa från ett flygplan.
2700 :- kostar ett Tandemhopp med inklusive film och det är lätt värt dom pengarna.

Om hur det går till:
"Tandempiloten löser ut er fallskärm på 1500 meters höjd och en lugn och tyst resa mot marken pågår nu i 6-8 minuter, under vilken du som passagerare själv får möjlighet att hjälpa till med styrningen mot landningsplatsen. Landningen är mjuk och odramatisk tack vare de moderna fallskärmar vi använder."

Källa: Fallskärmscenter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0