Äggkastning

Sjukaste grejen hände igår som jag bara måste berätta om.
Vi kom hem från bröllopet klockan 3 på natten och då gick jag ner och hämtade Johanna och Madeleine hemifrån min kusin efter att jag hade bytt om. Klockan närmade sig 4 och vi satt fortfarande uppe och småpratade och helt plötsligt så hör vi en massa ljud från gården.
Vi alla går till fönstret och så ser vi mellan 10-15 personer ute på gården som står med studentmössor och skriker och sjunger. KLOCKAN 4 PÅ MORGONEN! Vi öppnade det stora fönstret och tittade ner medan de sjöng och höll i den franska flaggan. De sjöng faktiskt fint, men vi ville jävlas lite för att de stod där nere klockan 4 på morgonen och väckte de flesta grannarna. Så min syster hämtade två ägg och hon kastade men missade. Hon hämtade två till och då kastade jag en utan att titta på vart jag riktade och ägget hamnade på en killes axel, och då började de skrika och sen sprang alla bort från gården. En minut senare hörde man de börja sjunga en gång till, men lite längre bort.
Fan vad sjuka människor det finns. Trodde de först ville jävlas med någon granne men NEJ, för då hade de inte börjat sjunga igen efter att jag hade träffat killen med ägget. Vi spekulerade lite på om det var Frankrikes nationaldag eller någonting som har med Frankrike att göra på grund av att de bar runt på deras flagga. Har inte kollat upp det, och orkar inte heller göra det. Men sjukt visst? Ofta man står ute och sjunger klockan 4 på morgonen i en gård med flera barnfamiljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0