32 frågor och svar

Vad har du för TV-kanaler?
I mitt rum finns det bara från svt1 till kanal 9.

Har du åkt moped någon gång?
Ett par gånger när jag var yngre.

Har du busringt någon gång?
När jag var 12, 13 men inte på senaste åren. Men har vänner som gärna underhåller sig själva genom att busringa.

Har du fått felparkeringsböter?
Har inte körkort än.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
En av mina drömmar är att hoppa fallskärm. Har önskat mig det till min 20-årsdag.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Abu Dhabi tror jag, eller Palestina (vet inte vilken som är längst bort).

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons.

Kan du alla orden i nationalsången?
Nej, efter alla skolavslutningar jag har haft så kan jag fortfarande inte låten. Kommer inte ens ihåg hur den börjar..

Badkar eller duschkabin?
Lätt badkar.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har inte sett någon jättebra den här månaden, men om jag måste välja någon så blir det The Last Song som jag såg ikväll, fast det är inte den bästa filmen någonsin.

Chips eller popcorn?
Chips.

Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift, men när jag väl gör det så blir det rött.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsinjuice, men äppeljuice är också gott.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Sara i Dragon palace, kinesisk buffé.

Favoritchoklad?
Marabou apelsinchoklad.

När röstade du senast?
Under Europavalet.

När åt du en hemodlad tomat sist?
2005 i Palestina.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej.

Klarar du att tanka själv?
Har aldrig provat.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, aldrig och kommer inte heller göra det.

Pepsi eller Coca Cola?
Inget av det, men om jag måste välja så blir det Coca-Cola.

Vad var det senaste du handlade?
Hårfärg.

Har du kräkts offentligt?
Haha, japp, ingenting jag vill påminnas om direkt.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Vet faktiskt inte, ibland gör jag det men just nu gör jag inte det. Ändrar mig ganska ofta.

Har du ringt något betalnummer?
Nej, men det beror också på vad man syftar på.

Kan man vara vän med sitt ex?
Det beror på, men det kan vara svårt. I vissa omständigheter tror jag faktiskt man kan vara vänner men man kommer alltid ha ett speciellt band med sitt ex.

När besökte du ett sjukhus senast?
För ca en månad sen.

Hade du mycket hår som liten bebis?
I början hade jag ingenting alls nästan, men det växte med tiden.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har ingen telefonsvarare.

Vad har du i din väska?
Skolböcker, läppglans, parfym och alla mina kort.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tittar på TV eller läser en bok.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag är ledig imorn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0