Visste du att..?

..Jossra sitter på golvet när hon tar på sig skorna?

..Johanna pratar i sömnen?

..Madeleine planerar en vecka innan med sin familj vad de ska äta varje dag?

..Athena tappar bort saker konstant?

..Jasmin har en ovanlig fobi för att bli bjuden på saker?

..Nadia är vännen som pratar mest om kärlek och sex?

..Wafa är en begåvad kock + designer?

..Rafif är den vännen som har mest sinne för humor?

..Lalesh är väldigt speciell för min mamma?

..Att de jag nämnt ovan är bäst på olika sätt och vis?
Alla har unika egenskaper som jag gillar,
och det är dessa jag anser vara mina närmaste vänner.










Kommentarer
Postat av: Madeleine

Aaaawww, ousho <3<3

2010-03-09 @ 17:03:09
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Owii Safsiiii massa kärlek till dig din gooosungeee <3

2010-03-09 @ 22:21:09
Postat av: johanna

gulliplutt, va söt du är <3

2010-03-09 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0