Våfflor utan våffeljärn :S

Lyssnar på Jay Sean låtar och funderar på vad jag ska göra under helgen.
Har inte gjort något kul på länge, så det kanske är på tiden nu.

Är lektionsfri imorn, men ska ändå åka till skolan kl 8 och arbeta med projektarbetet hela för- och eftermiddagen med Johanna och Madeleine. Mer om det kan ni läsa om HÄR.

Idag har ingenting speciellt hänt. Åkte in till skolan tidigt med Jasmin och skrev klart alla instuderingsfrågorna. Vi hann precis klart till lektionen började 13.30. Vi skulle gå igenom alla frågorna på lektionen men eftersom jag har lite svårt att lyssna på min mumlande lärare när han undervisar så hjälpte det inte något särskilt. Åkte hem och försökte göra våfflor utan våffeljärn och det gick inte så bra :/ Följde med Jossra en snabbis till centrum och handlade ett par saker. Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt med kära mor.


Saknar mina långa naglar :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0