Teater

Började 9.15 idag och slutade 12.40. Tog bussen till min gamla skola, Valsätraskolan, och hade ett möte med en lärare angående mitt syskon. Kändes lite obekvämt att vara där, vet inte varför, men kanske beror på att jag inte tillhör den skolan längre som jag gjorde i tre år innan gymnasiet. Mycket var annorlunda där inne men jag blev varmt välkommen av alla gamla lärare.
Träffade Rojda en stund, min enda vän som fortfarande går i grundskolan. Vi tog bussen hem, och har hittils inte gjort något särskilt.
Johanna är på väg hit och ikväll ska vi på teater. Det är en ungdomsteater om kriminalitet som heter på Heder och Samvete. Det blir nog kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0