Påsklov!

Dansföreställningen på Grand var grym med grymma dansare. Paula gjorde ett bra jobb och det var verkligen ett lyckat projektarbete.

Hade mitt historia prov idag om det kalla kriget och det gick bättre än vad jag trodde. Skönt att det är över, och att jag har avklarat mitt sista historia prov.

Hade projektmöte efter skolan och som det ser ut nu så kommer vi bli klara med projektrapporten under påsklovet.

Imorgon har jag bara frivilliga lektioner = ledig!
Mitt påsklov har börjat :D

Har en hel del saker att göra under lovet så det blir inte bara slappande,
men mer om det sen.

Ska duscha nu och sen titta på Biggest Loser finalen.
Har missat två avsnitt den här veckan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0