Monday

Skinnjackan har varit med mig överallt den senaste veckan, men idag fick jag ta på mig den fula, tjocka vinterjackan igen och det uppskattades inte.
Det ska snöa imorgon också tydligen :(
Jag är så trött på det här humörsvängda vädret. Det räcker nu för nu vill jag ha vår!

Har varit på stan med Madeleine idag och hållt henne sällskap i väntan på hennes mor. När Maria kom åkte jag buss hem och var hemma en stund.
Passade på att umgås med Jonas lite när jag ändå bara satt hemma och gjorde ingenting.


Tittade på ett avsnitt av Desperate Housewives och gick sen mot centrum för att handla lite. Träffade Jasmin och vi gick hem till Jossra där Sandra var. Där satt vi en stund innan jag och Jasmin begav oss hem till mig och åt arabisk/eritreansk mat.

Jasmin gick för en stund sen, och jag har precis hjälpt syrran med hennes läxa. Hon ska skriva en bok om sig själv. Själv önskar jag att jag hade så enkla uppgifter som inte kräver så mycket energi.

Lyssnar på Fallen Angel med Chris Brown och ska läsa igenom lite uppsatser nu för imorgon har jag ett seminarium som jag gärna vill vara lite förberedd på.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0