Måndag

Hej. Har inte hunnit uppdatera idag, så nu får ni ett extra långt inlägg.

Idag har vi gått in i vecka 10 år 2010 och den nya veckan började med att jag försov mig i 2 ½ timmar. Stressade som fan för att hinna med bussen, men missade tre bussar. När jag väl kommer fram och har missat en lektion och en halv så får jag veta att lektionerna innan var inställda. Brukar oftast ha en sån tur. Det har hänt flera gånger att jag har försovit mig och stressat sönder mig själv till skolan, och sen har jag i slutändan fått veta att lektionerna har varit inställda. Mitt nya schema började idag och jag hade en lång håltimme till italienskan började. Hade lektion i 20 minuter och sen slutade jag, för att sista lektionen också var inställd.

Åkte hem och var på ovanligt bra humör idag, beror kanske på det fina vädret. Vädret har alltid stor roll på mitt humör. Var hemma en stund och läste lite bloggar och sen ringde Jossra och frågade om jag ville följa med på stan. Tog på mig skinnjackan för första gången i år och sprang ner till bussen. Vi åkte ner till stan, köpte hörlurar till mamma och gick på ett ärende. När vi var klara åkte Jossra hem och jag träffade Johanna. Vi gick runt lite i affärer och letade present till Mohamed, åt i McDonalds och sedan åkte jag hem igen. Efter har jag bara tagit det lugnt, varit i centrum och träffat Lalesh och nu tittar jag lite halvt på Svenska Hollywoodfruar.

Skrev ner för någon dag sen på datorn allt skolarbete jag har kvar tills jag tar studenten, och det var inte mycket alls. Har sex saker kvar att göra och jag gissar på att högst tre saker till kommer att läggas till innan jag är klar med gymnasiet. Väldigt skönt. Det är så det ska vara tycker jag, man ska inte ha så mycket att göra de tre sista månaderna.

11/3 – Italienska steg 3 prov.
19/3 – Svenska C prov om retorik.
30/3 – Svenska C: hyllningstal.
16/4 – Redovisning för åk 2 om projektarbetet.
23/4 – Inlämning av projektarbetet.
14/5 – Svenska C – lämna in från vaggan till graven.

Ska försöka somna tidigt idag så att jag inte råkar försova mig igen.
Hoppas ni har haft en fin dag.


Kommentarer
Postat av: malin

hejsan :) allt bra med dig ? =)

2010-03-09 @ 11:15:53
URL: http://mhiltunen.blogg.se/
Postat av: Safi

Hej, ja det är bra tack själv?

2010-03-09 @ 23:36:01
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0