Jäz och Jossran

Har varit hemma hos Jasmin några timmar idag och bara snackat om allt möjligt. Fick en liten predikan av hennes kära far om att man inte ska glömma bort sitt egentliga ursprung bara för att man är född och uppväxt i Sverige. Eftersom hans arabiska är mycket bättre än min så fattade jag bara 10 % av allt hans snack. Håller med om allt han sa (det jag förstod iaf). Det är många som glömmer bort sitt egentliga ursprung och anstränger sig inte ens för att lära sig sitt eget hemspråk (lite halvt, som mig t.ex. :P) Tycker om föräldrar som bryr sig om sina barn, det är gulligt. Har fått en liten uppmaning om att lära Jasmin lite mer arabiska..vi får se hur jag klarar av att hantera den uppmaningen :)

På vägen hem träffade jag Jossra och hon följde med mig hem. Den där tjejen har grova shopping-problem, speciellt sko-shopping. Hon sitter framför nät-butiker nästan varje dag hemma, och inget undantag gjordes hemma hos mig. Hon beställde ett par nya skor idag, skit snygga!
Jossra gick för en stund sen, och jag ska snart gå och lägga mig.
Börjar 10.30 imorn och ska vakna ganska tidigt.
Ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: jasmin

hahaha:P stackare fan du tvingades lyssna på honom o fick inte kolla klart på biggest loser:P

2010-03-03 @ 00:01:09
Postat av: Safi

HAHAHAHA han förstörde mitt biggest loser moment, men det är lugnt :) (Kollar på reprisen under helgen :P). Din pappa är en vettig person så det var värt att lyssna

2010-03-03 @ 00:05:20
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: rawand

hidewi dfwepkå kjdbnqfckjap KBJCQJPSDKBC

2010-03-03 @ 01:00:32
URL: http://dhhjå
Postat av: Madeleine

Jag drömmde om dig... Du och alla andra tjejer stod och bara skrattade åt mig. Haha, jag satt i ett hörn i typ ett tomt rum med vita väggar så stod alla ni runt omkring mig och pekade och skrattade :'( Buhuu...

2010-03-03 @ 17:09:35
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Safi

HAHAHAHA vilken klockren dröm!

Skulle aldrig hända, det vet du <3

2010-03-03 @ 20:17:48
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0