Jag saknar Salt :(

Jag vill att det ska vara sommar nu, och att sommarkvällarna ska spenderas på Salt.

Första gången jag var på Salt var med Mohamed, Chris och Johanna.






Andra gången var med Jossra, Shirin och Johanna.
Vi gick dit en torsdag då det inte var så mycket folk,
men det var ändå en av de bästa kvällarna.




Tredje gången med Madeleine, Johanna, Mohamed och Adi.


Kulturnatten firades också på Salt, med en massa folk.






Johanna var alltid med mig.
Vi var med varandra varje dag under hela sommaren.
Vi jobbade, åt, sov och gjorde allt tillsammans.

Sommaren 2010 kommer jag bosätta mig på Salt varenda kväll!

Kommentarer
Postat av: johanna

aa fan va jobbigt de var...

haha skoja bara! tihi de var en jätte rolig sommar med dig gumman <3

2010-03-13 @ 12:44:43
Postat av: Safi

haha ska du säga, hade vissa dagar då jag ville döda dig när dina saker tog över mitt rum!

hahaha, det var den bästa sommaren <3

2010-03-13 @ 12:56:14
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0