(H) Te med smak

Hej alla läsare!
Sitter hemma hos mig nu med Madeleine.
Hon tittar på H&M katalogen och svartvinbärs-te,
och jag sitter vid datorn helt osocial med mitt fruktbärs-te,
som vi har tagit från Akademiska Sjukhuset när vi var där senast på besök.
Det fanns en massa olika te-sorter så vi plockade på oss så många vi kunde :P haha

Mitt utvecklingssamtal tog inte så lång tid men det gick bra. Har bara 7 % frånvaro på hela den här terminen. Väldigt bra! Nu ska jag se till att Midia blir lika duktig som mig.

Senare idag ska jag på Marykay möte med Madeleine och Johanna där vi ska få lära oss sminka läppar. De klappar händerna ganska mycket på deras möten så kommer nog ha ont i händerna efter allt klappande :P.

Nu är det dags att jag blir social igen.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0