Storvreta

Var lektionsfri idag men begav mig ändå till skolan och var där 8.30. Jag, Johanna och Madeleine arbetade med projektarbetet i två timmar och kom en bra bit på vägen med projektrapporten.
Tänkte åka hem efter vi var klara, men ändrade mig i sista sekunden och tog bussen till Storvreta istället. Min morbror och hans familj har precis flyttat dit så jag passade på att åka dit för att hjälpa till med flyttningen när jag ändå var ledig. Var där ett par timmar innan jag åkte buss i 40 minuter hem.




Släkten ska på en arabisk fest ikväll och jag vet inte om jag ska följa med. Har lite svårt för att bestämma mig om jag orkar eller inte. Får bestämma mig om en timme istället :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0