Gästblogg: Athena

Hello everybody (slisk röst)


Jag är trött på livet, sitter i biblioteket i skolan just nu med Jäzzmine, Safsi och Spilios. Vi fick i uppgift av vår 80-åriga mummel lärare att ta reda på fakta om Korea kriget. Men ingen orkar. Men det gör ändå inget för han är ändå gammal och senil :).  Men det är är bara 3 månder kvar till studenten wiho! Vi fick våra studentmössor för någon dag sen, blev jätte nöjd. Förutom att de skickade en liten visselpipa istället för tutan jag hade beställt:S fuckers kommer ringa dom och kräva min tuta!

Men jag orkar verkligen inte vara i skolan, vill bara att de ska bli lördag nu! Är grovt taggad, ska åka på studentkryssning med de bästa :D. Det är en 24-timmars kryssning där studenter från Gävle, Stockholm och Uppsala träffas festar, det kommer säkert bli mer än 100 pers på den där båten. Temat på båten ska vara beach party med pool och hela köret! Det kommer verkligen bli dunder. Det ända som gör mig lite smått orolig är att bli åksjuk och spy eller om båten sjunker (PANIK ANSIKTE). Men det kommer nog inte hända. Det ända jag kommer spy av är säkert bakfylla (HAHA). Nej då jag ska ta de lungt.

Btw Safi tycker att jag är jätte duktig på att skriva, jag kanske borde starta blogg? Eller vad tycker ni haha.

Innan jag avslutar så vill jag bara skriva att jag älskar min älskade grek<3 du vet vem du är agapi.

Peace out allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gulliga Atti :D

Du borde starta en blogg :)

2010-03-04 @ 16:12:01
URL: http://madeleinehallberg.wordpress.com
Postat av: Safi

Jag håller med Hallberg :)

2010-03-06 @ 11:57:11
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0