Fredag

Ska snart iväg till skolan och göra läxförhöret som jag definitivt kommer få IG på, på grund av att jag inte pluggade alls igår (som jag egentligen skulle ha gjort). Det var roligare att umgås med Jossra och Jasmin än att plugga, och sen när de gick hem tappade jag lusten för att läsa novellerna.
Jag kanske glömde bort att berätta att jag är klar med makeup-kursen. Fick VG i slutbetyg. Det är nådigt, och något jag kan leva med.
Sköönt att det är sista dagen i skolveckan. Behöver ha ledigt i två dagar, och återhämta mig lite från veckan vi var lediga under sportlovet.

Nästa vecka byter jag schema.

Mina sovmorgnar går bort på tisdagar och onsdagar, men har bara en lektion på torsdagar efter italienskan ska vi jobba med självständigt hemma, och blir ledig på fredagar om två veckor eftersom Svenska C lektionen kommer bytas ut mot några av Svenska B lektionerna.
Märkte precis att jag bara har 6 kurser kvar att läsa på gymnasiet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0