:@

Har suttit med den här jävla uppsatsen i fyra timmar nu och har knappt hunnit gå igenom allt. Har sorterat alla artiklar dag för dag och bearbetat ca 10 artiklar och har minst 20 stycken kvar. Jag blir knäääpp! Ska skippa skolan imorgon, sitta uppe hela natten och hela dagen imorgon. Får panik bara jag tänker på att den ska vara inlämnad om två dagar. Det här är mycket värre än en universitets-uppsats! Nu börjar jag få lite ångest över att jag inte började med uppsatsen i tid.

Ska ta en liten paus nu och kolla om de behöver någon hjälp där nere med flyttningen, och sen fortsätta skriva tills jag inte kan hålla mina ögonlock öppna längre.

Kommentarer
Postat av: Nadia;

Jag lider med dig Safsi! Btw, har du kvar den där vita studentklännigen du köpte? :)

2010-03-01 @ 21:21:38
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Safi

Livet är hårt! Nej, den sålde jag för några veckor sen. Den finns på www.stylebystars.com också.

Puss

2010-03-01 @ 21:22:42
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0