Bort med bördan!

De senaste timmarna har jag inte sysslat med de vanliga sysselsättningarna en 19åring gör en fredagskväll. Har petat en arabisk fest och istället skrivit klart två skoluppgifter. Min personliga resultat-del av projektarbetet och ett hyllningstal till min mamma som jag ska hålla på tisdag.
Skönt att få det gjort så jag nu kan fokusera på historia provet om det kalla kriget som jag har på onsdag. Om ni inte redan har förstått det så är jag en person som gör allt i förväg. Vill bara bli av med bördan så fort som möjligt. Det är så jag är, och jag tycker det är en positiv egenskap men ibland kan det faktiskt gå till överdrift och det kan jag stolt erkänna, men det är så jag är.

Bort med bördan bara!

Det är så jag klarar mig ur de jobbigaste situationerna jag har gått igenom. Det är en bra hanterings-metod enligt mig.

Ska leka med Jonas nu som springer runt överallt med sin gå-stol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0