Vårrullar är kärlek!

Har blivit beroende av vårrullar :s från ingenstans.. Har haft cravings efter det i mer än två veckor och har ätit kina buffé två gånger under den tiden och mina cravings försvinner ändå inte. Hatade vårrullar när jag var yngre och vägrade äta skollunchen när det stod vårrullar i menyn. Kommer ihåg att Amani alltid brukade äta det och hon snackade alltid om hur gott det var och jag tyckte bara att det var äckligt, men för ca ett år sen provade jag igen och då helt plötsligt tyckte jag att det var skit gott. Nu på sistonde går jag runt och tänker på mini vårrullarna i Fugu och Dragon Palace hela tiden. Helt sjukt :s hahaha. Vårrullar är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VÅRULLAR ÄR DUNDER! sluta lägg upp man fan , här blir man ju hungrig...

2010-06-30 @ 22:09:43
URL: http://beelzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0