(S) Skogstroll

Har varit ute med Sirre, Jasmin och Jossra ute i 'skogen' och trampat på sniglar.. nej det blev inget trampande på sniglar, men det var väldigt många sniglar överallt, vart man än gick. Gick hem till Ghada efteråt och åt där medan jag tittade på matchen och nu är jag hemma igen.


Imorn ska jag börja övningsköra igen. Har inte kört på 4 dagar pch det beror på att vi bestämde istället att vi ska köra från måndag - torsdag och resten av veckan ska vi vila. Eller rättare sagt, min morbror pallar inte med oss.. :P haha

Ska titta på någon film snart, men först måste jag vika kläderna :/

Kommentarer
Postat av: Athena

GO BRAZIILL..

Sniglar e sliskiga lika sliskiga som mig :)

2010-06-20 @ 23:51:43
Postat av: Safi

Brasilien var skit duktiga idag :D och du är inte normal lilla Athiina!

2010-06-21 @ 00:00:28
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Athena

And that's why you love me :) HIHIHIHIHIHIHIHIH

2010-06-21 @ 15:05:26
Postat av: Safi

yeah yeah yeah :D

2010-06-22 @ 01:01:58
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0