Mycket att göra på lite tid

Hej! Har varit ganska upptagen idag och det är anledningen till varför jag knappt har bloggat. Åkte till Storvreta runt 14 och övningskörde och var hemma igen kl 17. Då åkte jag ner till stan och träffade Athena och Jasmin. Köpte en massa underkläder på H&M och shoppade ännu fler presenter till lillasyster. Hann äta på McDonalds också innan jag begav mig hem igen. Gick hem till Jossra och tog promenad med henne och Sandra. Träffade Wafa en stund och satt med henne ute på gården. Gick sedan hem till Jazz och var där en stund och fixade med en massa papper. Är hemma nu och ska snart sova. Ska vakna tidigt imorn, väldigt tidigt..

Första gången på flera månader jag varit utan min Jonas i flera dagar.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0