Midsommardagen

Det var skönt att få sova hur länge som helst idag efter att ha vaknat tidigt under tre dagar. Har skrubbat hela kroppen efter att ha varit i solen i tre dagar. Har fått soleksem (som förra året) och mina axlar flagnar. Är i alla fall väldigt brun och det är jag nöjd med :D


Min morbror kommer hit snart och då ska vi äta tårta och fira min lillasyster som fyllde år under veckan. Ghada flyttar imorn så ska kolla om hon behöver hjälp med packningen och sen dra hem till Jossra senare på kvällen.

Madeleine reste idag till Bosnien/Kroatien och Jossra reser imorn till Syrien. Tråkigt :/ men vet att de kommer ha kul där. Jossra kommer tillbaks om tre veckor och då har vi hennes lägenhet för oss själva i några veckor :D Det kommer bli DUNDER!

Kommentarer
Postat av: johanabanan

aa blir avundsjuk !!! men inte på soleksemen ;)

2010-06-26 @ 18:07:01
Postat av: Safi

Det förstår jag haha

2010-06-26 @ 18:08:27
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0