Inlägg 1790

Inlägg 1790 - så många inlägg finns i denna blogg. Ganska mycket om man frågar mig, men förhoppningsvis blir det dubbelt än så och ännu fler, för något vill jag ha att blicka tillbaka på om 10, 20, 30 och 50 år. Tänk att få visa allt det här för mitt framtida barn och ge henne/honom chansen att läsa allt om mina ungdomsår.

Idag har jag ätit middag ute med mamma och syster och återvänt hem ensam och tittat på Biggest Loser. Imorgon och efterimorn är det äntligen finalen :D Efter tv-tittandet gick jag hem till Jossra och var där en stund. Gick ut och pratade i telefon innan jag gick hem igen, och nu sitter jag här nyduschad och pratar med Lalesh på msn. Ska snart gå och lägga mig och vakna upp till en ny dag.

Imorgon ska jag åka ner till stan och träffade Madeleine och hämta ut URF biljetten. Sedan ska vi åka tillbaks till Gottsunda och vänta in Jasmin och då ska vi hitta på något roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0