Igår & Idag

Var med Jasmin hela kvällen igår. Vi gick förbi Sesen och var hemma hos en stund innan vi drog vidare till centrum och mötte Seiran. Vi satt ute ett tag och när det blev kallt gick vi hem till Jossra och var där i några timmar. Var hemma igen halv ett och lyckades somna runt tre. Lalesh väckte mig idag för ca två timmar sen och vi pratade i telefon ett bra tag. Omöjligt att somna efter, så nu har jag suttit vid datorn som en idiot i två timmar och varit med Jonas lite som jag inte hade träffat på tre dagar :/ Ska snart åka in till stan och träffa lillebror så det är nog bäst att jag börjar röra på mig och får något gjort. Uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: Jossra

Vad snäll du är safi!!! Jättefin bild...

2010-06-17 @ 13:44:39
Postat av: Safi

hahahaha

2010-06-19 @ 16:04:13
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0