(H) Onsdag

Hej! Var på arbetsförmedlingens möte idag för nyinskrivna. Skit tråkigt, och lyssnade knappast på vad som sas. När mötet var slut träffade jag Jossra på stan och vi gled in i H&M där det var mycket rea. Fick tvinga mamma att överföra lite pengar till kontot och köpte då en present till lillasyster plus tre halsband därav en jag gav ut till Tagreed.
Mohamed hämtade upp mig från stan och vi plockade upp Tagreed från Stenhagen innan jag fick börja köra. Det gick mycket mycket mycket bättre idag och jag kände mig verkligen som en riktig bilförare. Helt sjukt hur mycket man kan utvecklas bara man sätter ner tid och energi på det. Är stolt över mig själv :D

Jasmin kommer hit snart och då ska vi hitta på något roligt :)



Visar dagens köp snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0