Gratis tivoli och TOBLERONE vinst :D

Kvällen har spenderats med Jossra i Fyrisfestivalen där det var marknad och tivoli. Vi åkte tre karuseller helt gratis :D Min 5 åriga släkting hade "fått tag" på ca 100 biljetter sist det var tivoli i Uppsala och de biljetterna funkade ikväll med så vi slapp betala :D



Vi spelade och vann på första försöket. Hur det gick till? För ungefär ett år sen ville jag gå hem till Jossra sent på kvällen och Jossra sa: du kommer aldrig få. Jag brukar aldrig få vara ute sent, men jag ringde min mamma i alla fall och frågade och jag fick. Sen dess har jag alltid sagt till Jossra: säg att jag inte kommer få! när jag verkligen vill göra något som jag vet att jag inte kommer få, och det har alltid slutat med att jag har fått. Brukade till och med be Jossra säga att det ska gå dåligt för mig på prov och då brukade det gå skit bra. Helt sjukt :S Så ikväll bad jag henne säga att jag aldrig kommer vinna, och då vann vi :D hahahaha vi tog två nr och numret som Jossra valde vann vi på och vi delade på vinsten. Negativitet funkar på oss och har alltid funkat!


Toblerone torsken fick äntligen sin toblerone :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0