Godnatt!

Hej! Har hunnit med mycket idag och gjort en hel del ärenden. Klockan 3 kunde jag andas igen efter att ha sprungit lite överallt sen 11 på morgonen. Gick ut och åt en sen födelsedagslunch med syster i Fugu. Yeliz hämtade sedan upp oss och vi åkte till Gränby Cenrum och tittade lite på kläder.




Vi fick skjuts hem och hemma hittade jag Hamode. Gick ut med han en stund på gården och vaktade honom medan han lekte. Stackarn råkade ramla medan han sprang.

Hamode: Aaaaj. Safi, marken slog mig.

Försökte förklara för honom att han slog sig själv medan han ramlade och att det inte var marken som slog honom, men han vägrade att lyssna.



Gick hem och då kom Jossra hit och höll mig sällskap. Hon gick precis hem och nu ska jag sova.
Ska vakna 6 på morgonen och vara utanför mig 7.15. Ska jobba i Öregrund imorn istället och resten av dagarna i Stockholm. Det ska bli spännande att se vad morgondagen har att erbjuda. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0