Gästblogg: Madeleine

Ohoj allaesammans!

Har precis myst och lekt med söta bebisen Jonas. Haha, det är en av fördelarna med att vara här, man får alltid gosa med bebisar, då blir jag lycklig! Snart kommer en till alldeles ny bebis, jag längtar!

Idag mötte jag Safi på stan runt halv ett, hon hämtade ut sin biljett till URF och sedan gick vi till Cupido och käkade. Haha, orkade inte äta så mycket, de är så himla mäktigt ju... Efteråt åkte vi tillbaka till gsunda och gick hem till en annan bebis, satt där och lekte lite för att sedan gå tillbaka hit.

Ikväll är det finalen i Biggest Looser och de kommer bli skitspännande. Jag hejar på Tara, vilket jag alltid har gjort, ända från början. Wihoo!!

Just det, måste ändra reservationen på SATC till 18.00 istället för 21.00 för det är tydligen Gsunda dagar här och Safsi ville titta på uppträdanden. Så henens önskan är min lag, höhö..

Ska åka hem lite senare, ska till min kusins student imorgon och fira han. Hoppas han får lika roligt som jag hade!
Nu ska jag kolla lite på sweet 16. Talk to you laater !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0