Gästblogg: Jasmin

Helloo Bloggen!
Nu har jag varit med Safi i nästan tre dagar i sträck, dag och natt, och bara umgåtts.
Vill passa på nu när ingen av oss har jobb och planer att spendera tid tillsammans nu när vi inte träffas i skolan:P
Vi har gjort en massa saker under dessa dagar, som ni säkert har läst i de tidigare inläggen:)
Idag ska jag träffa Azmara vid sjutiden för att kanske äta Sushi och sedan ner till Riverside där det är salsakväll idag.

Nej nu ska jag hjälpa Safi att laga mat, äta sen gå hem. Jag har stört henne tillräckligt under dessa tre dagar;)

Peacee <3



Kommentarer
Postat av: Safi

Gullig Jazmaain !

2010-06-21 @ 00:02:24
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0