Drama

Det var en massa drama som hände igår som jag inte kommer gå in på mer, men det var en späckfull dag med mycket underhållning. Var med Madeleine hela dagen igår och vi gick förbi centrum och lyssnade på musik och åkte karusell. Madde vågade inte så fick åka med Ronny. Vi gick hem ganska tidigt, tittade på film och pratade lite innan vi somnade. Vaknade upp med en grov hostattack som vägrade försvinna, men lyckades somna om i två timmar innan jag vaknade upp igen med ännu en hostattack. Madeleine åkte hem för en stund sen och jag ska hoppa in i duschen nu. Ska träffa Lalesh senare idag och umgås med henne en stund.

Ronny och jag på Everything or Nothing..


Grattis Jossra och Arez som nu är gifta inom islam :D :D Önskar er all lycka <3

Kommentarer
Postat av: johanna

sluta va så brun, jag blir avundsjuk :(

2010-06-13 @ 20:33:55
Postat av: Safi

hahaha payback för förra året

2010-06-13 @ 20:36:47
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0