En frustrerad bebis!

Min blogg har blivit bombad av kommentarer från Amelita. Hon förtjänar en länk! 
Dagen har spenderats hemma hos Ghada. Nadia var med mig en stund där och monterade den nya bebisens säng. Duktig Näädii! Den nya bebisen, som kommer heta Maya, är beräknad att komma om 1½ månad. Vi åt fiskgrätang fylld med broccoli, hängde lite där och sen följde jag med Nadia till bussen. Väl tillbaka hemma hos Ghada var det bara att fortsätta flytta lådor och packa upp allt och vi blev nästan klara. Det är bara ett rum kvar som måste fixas..

Hämtade Bebisen från dagis idag och så fort vi gick ut från dörren började det spöregna, så lyfte upp honom och sprang till närmaste port och väntade där tills regnet lugnade ner sig. Har aldrig sett han såå arg! Han skrek sönder sig och började svära åt regnet: FÖRSVINN JÄVLA REGN! SLUTA REGNA! DUMMA REGN! Det var lite kul att höra en 2 åring skrika sådär, helt arg och frustrerad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH har jag inte länkat tillräckligt?

2010-07-01 @ 01:03:24
URL: http://beelzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0