Det måste finnas en gräns

Idag pratade jag med en tjej OMG, alltså hon är så ful att tillomed spegeln har gjort en anmälan mot självdiskrimineringsnämnden. Hon går fult, rör sig fult, hennes hår ser ut som en torkad buske, hennes händer har fler knoppar än knoppen själv. När hon äter tror man att det är en svältande kurd, hennes röst låter som en gammel gammel kärring +´wisky röst. Hon låter som en man som blir förförd.

Jag kanske pratade med henne i 1 timme idag, inte nog med att jag fick huvudvärk, jag får bilder i huvudet.

Fy fan va jag mår dåligt, meningen va inte ens att jag skulle prata med henne. Jag ringde en vän och hon gav telefonen till henne. Och hon slutade inte prata fastän jag drog den där "Schhhhh dålig mottagning". Sen drog jag den där "Mitt batteri kommer dö när som helst". Näää hon fortsatte.

Det värsta är att hon tror att hon är snygg :S:S:S..

Inget mer att tillägga....

/ Safis vän som inte mår något vidare.



Kommentarer
Postat av: Rashid

Jag förstår dig vännen. En gång raggade jag upp en tjej på ett internet forum. Vi pratade flera dagar och jag var glad som fan. Tänkte att jag hittat min drömtjej. När hon skickade sin bild så raderade jag hennes nummer och mitt. Har nytt nr. idag :)

2010-06-20 @ 01:39:49
Postat av: Moam

hahaha , ja sånt är så jävla jobbigt ;)

2010-06-20 @ 02:06:56
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: Aliano

HAHAHA :) "hennes hår ser ut som en torkad buske"... Om du inte överdriver så måste hon vara olagligt ful HAHA

2010-06-20 @ 03:00:31
Postat av: hihi

Jag har sett den tjejen du pratar om. Hon är ju förfan skit snygg :S

2010-06-20 @ 03:50:45
Postat av: j

som en svältande kurd o vad fuck menas med det?

2010-06-20 @ 15:31:58
Postat av: Athena

hur fan kunde du se att hon var ful om du snackade med henne i telefon?



fail..

2010-06-20 @ 23:57:09
Postat av: Anonym

J: Jag är kurd själv, hellre använda mitt eget folk än någon annan. Alla kan vara hungriga.



Athena:

Ingen fail här inte lilla snackisgumman. Jag har sett henne tidigare, en vän till en vän. Ofta man inte träffar på henne... Dööh

2010-06-21 @ 01:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0