Blackout

Att övningsköra idag gick mycket bättre än vad jag trodde, men det var nära till en olyckshändelse. Jag fick en blackout men min morbror lyckades vrida på ratten och rädda oss, men efter den "lilla" händelsen gick det mycket bättre. Sist jag körde hade jag svårt för att justera ratten men det klarar jag nu perfekt. Fick köra halvvägs till Enköping på 90 vägen och köra 10 km tillbaks till Uppsala :D

Efter att ha kört i 1½ timme gick jag ut på en kort promenad med Jasmin. Vi gick hem till henne en stund medan det regnade och sen gick vi till centrum där jag handlade Provivas nypondricka och choklad. Vi gick tillbaks hem till henne och tittade på matchen mellan Italien - Paraguay och det blev oavgjort, 1-1. Efter matchen gick vi ut och satte oss en kort stund innan jag gick hem igen och tittade på film.


Ska snart gå och lägga mig. Missade Biggest Loser så ska vakna 10.30 imorn för att titta på reprisen och klockan 13 ska jag ha ännu en till körlektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0