48 timmar med Jasmin :D

Hej! Har varit med Jasmin hela dagen även idag. Vi åkte till Stenhagen tidigare idag och fixade lite saker och begav oss sedan tillbaks till Gottsunda. Vi var hemma en stund och gick sedan ut och mötte Amelie, Athena och Hareg. Vi gick till en park, satte oss och rökte vattenpipa. Jossra kom också dit en stund och var med oss.











Alla åkte hem och jag och Jasmin gick hem till mig. Hämtade Jonas och lekte lite med honom. Nu är det bara två dagar kvar tills han åker :( kommer sakna honom, min lilla bebis. Efter att ha pussat sönder honom gick vi på promenad och träffade på Sesen. Stod med henne en stund och pratade innan vi gick hem igen.







Väl hemma bestämde vi oss för att åka till Max med lillasyster och så blev det. Vi fetade oss där i en timme och sen åkte vi hem. Jasmin och syster sitter på en madrass nu och spelar olika kortspel medan jag sitter framför datorn. Ska sluta skriva nu och bli mer social :) Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0